تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
18
خانه دسته‌بندی نشده

حق توقف (حق خواب) برای انواع کامیون و کشنده در سال ۱۴۰۱

  • کد خبر : 2603
  • 28 اسفند 1401 - 9:55

باسلام بخشنامه جدید به شماره  99/7530/الف/ک مورخه ۱۳۹۹/۱۰/۰۱  کانون محترم انجمن های صنفی کارفرمایان شرکتهای حمل و نقل کالای کشور در خصوص حق توقف برای انواع کامیون ها ارسال می گردد. لازم به ذکر است این بخشنامه از مورخه ۱۳۹۹/۱۰/۰۱  لازم الاجرا می باشد. هر ساله ، کانون انجمن های صنفی کشور با هماهنگی با کانون […]

باسلام

بخشنامه جدید به شماره  99/7530/الف/ک مورخه ۱۳۹۹/۱۰/۰۱  کانون محترم انجمن های صنفی کارفرمایان شرکتهای حمل و نقل کالای کشور در خصوص حق توقف برای انواع کامیون ها ارسال می گردد.

لازم به ذکر است این بخشنامه از مورخه ۱۳۹۹/۱۰/۰۱  لازم الاجرا می باشد.

هر ساله ، کانون انجمن های صنفی کشور با هماهنگی با کانون رانندگان کشور ، نرخ و نحوه محاسبه حق توقف (حق خواب) انواع کامیون و کشنده برای یک سال را مشخص می نمایند.

امسال هم این بخشنامه طی نامه شماره ۴۰۰/۱۲۳۰۰ /الف/ک در مورخ ۰۵/ ۰۹/ ۱۴۰۱ توسط آن کانون محترم جهت اجرا از تاریخ ۰۵/ ۰۹ / ۱۴۰۱ صادر شده است.

که بر اساس بخشنامه مذکور، مدت زمان توقف برای بارگیری و تخلیه کمرشکن ۲۴ ساعت، انواع بوژی کش ۴۸ ساعت و سایر کامیون ها اعم از اتاق دار و کشنده های بارگیری ۷ساعت و تخلیه ۷ ساعت و جهت کامیون های یخچالدار ۴ ساعت بارگیری و ۴ اعت تخلیه تعیین شده است. 

ضمنا در صورتیکه که راننده در حمل و رسیدن به مقصد در زمان تعیین شده و عرفی تاخیر داشته باشد، جریمه دیرکرد در نظر گرفته شده است.

برای دانلود نرخ حق توقف (حق خواب) سال ۱۴۰۱ کلیک کنید

لینک کوتاه : https://sabatransport.ir/?p=2603

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.