تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
14
خانه دسته‌بندی نشده
اعتراضات گسترده شرکت های حمل و نقل کالا

اظهارات نسنجدیده نماینده مجلس در روز حمل و نقل

  • کد خبر : 1884
  • 28 آذر 1400 - 8:23
اظهارات نسنجدیده نماینده مجلس در روز حمل و نقل
نماینده (محترم) شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی اظهاراتی نسنجیده و تفرقه انگیز ایراد کرده اند که باعث شده رئیس محترم کانون انجمن های صنفی کارفرمایان شرکت های حمل و نقل داخلی کالای کشور جناب آقای احمدی زاده در نامه ای به این اظهارات جواب بدهند.

باسلام

در سال ۱۳۶۱و در بحبوحه جنگ تحمیلی، حدود یکصد کشتی حامل کالا در بنادر جنوبی کشور در انتظار تخلیه بار بود و بروز بحران هایی از جمله اتمام ذخیره کالاهای اساسی در کشور، تهدید کشتی های منتظر از سوی عراق و نیز شمول بیمه های جنگی، نگرانی هایی را برای مسئولان فراهم آورده بود. لذا رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی رحمه الله در پیامی تاریخی (۲۶ آذرماه سال ۱۳۶۱)، کامیونداران کشور را به مشارکت در تخلیه هر چه سریع تر کشتی ها فراخواندند.

به دنبال فرمان تاریخی حضرت امام خمینی رحمه الله مبنی بر تخلیه کشتی های منتظر در بندرهای جنوبی کشور، ایران زمین شاهد بسیج عمومی فعالان حمل و نقل گردید و صحنه های کم نظیری از فداکاری، ایثار و تلاش شبانه روزی به ثبت رسید و این روز را در تاریخ کشور در یادها ماندگار ساخت. پانزده سال پس از زمان صدور فرمان حضرت امام رحمه الله، به پیشنهاد وزارت راه و ترابری و در جهت آگاهی اقشار مختلف مردم از نقش و جایگاه والای شبکه گسترده حمل و نقل کشوری، در سال ۱۳۷۶ از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور، ۲۶ آذر به عنوان «روز حمل و نقل» شناخته شد.

 

ولی متاسفانه برآیند عملکرد دولت و مجلس در سالهای اخیر بجای وحدت و انسجام شرکتهای حمل و نقل با رانندگان کامیون، در جهت شکوفایی صنعت حمل و نقل کشور، تمام تلاش خود را در جهت تفرقه افکنی و بزرگ کردن اختلافات رانندگان با شرکت های حمل و نقل می نمایند که این امر باعث اعتراض  گسترده شرکت حمل و نقل کالا گردیده است.

و تاسف انگیزتر اینکه در شرایط تحریمی که نیاز مبرم کشور به وحدت آفرینی بین آحاد مردم  است ، نماینده (محترم) شهرستان میانه در مجلس شورای اسلام اظهاراتی نسنجیده و تفرقه انگیز ایراد کرده اند که باعث شده رئیس کانون انجمن های صنفی کارفرمایان کالای کشور جناب آقای احمدی زاده در نامه ای به این اظهارات جواب بدهند.

 

حسین احمدی زاده ، رئیس هیئت مدیره اعتراض کانون انجمن های صنفی کارفرمایان کالای کشور

 

 

سخنرانی جناب آقای حسین احمدی زاده ، رئیس محترم هیئت مدیره کانون انجمن های صنفی کارفرمایان شرکت حمل و نقل داخلی کالای کشور 

 

 

اظهاراتی نسنجیده و تفرقه انگیز  نماینده (محترم) شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی

 

 

 

لازم به توضیح می باشد که بعد از راه اندازی کارخانه فولاد میانه، بسیاری از مردم  حتی با شراکت سه یا چهار نفره اقدام به خرید تریلی کردند جهت حمل میل گرد و محصولات کارخانه فولاد میانه.  یعنی در حال حاضر قشر زیادی از مردم در شهر میانه به شغل رانندگی و کامیونداری مشغولند. و متاسفانه بعضی از نمایندگان مجلس به جای توجه به مسائل کل کشور فقط به فکر محل انتخابیه خودشون هستند.

لینک کوتاه : https://sabatransport.ir/?p=1884
  • نویسنده : محمد جواد باقری
  • ارسال توسط :
  • منبع : https://sabatransport.ir/
  • 889 بازدید
  • يک دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1انتشار یافته : 1
  1. با سلام بهترین حرف رو زده کجا حرفش تفرقه انگیز هست وقتی پایانه این همه هزینه جلو شر شرکت میزاره مجبوره ۲۰ درصد کمیسیون دریافت کنه الانم که از ۴ درصد به ۹ درصد عوارض رو افزایش دادید با چه اب و تاپی هم اعلام میکنید بزرگترین ضربه به پیکره اقتصاد با اجرایی شدن ۴ درصد به ۹ درصد است ان شالله نمیریم این روز رو بهتون یاداوری میکنم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.