تاریخ : یکشنبه, ۲۳ خرداد , ۱۴۰۰ 4 ذو القعدة 1442 Sunday, 13 June , 2021
1
نحوه رسیدگی به تخلف عدم درج مشخصات صحیح کدپستی فرستنده و گیرنده کالا در بارنامه

نحوه رسیدگی به تخلف عدم درج مشخصات صحیح کدپستی فرستنده و گیرنده کالا در بارنامه

  • کد خبر : 1333
  • 04 خرداد 1400 - 10:14
نحوه رسیدگی به تخلف عدم درج مشخصات صحیح کدپستی فرستنده و گیرنده کالا در بارنامه
در صورتیکه موسسات و شرکت های حمل و نقل رسیدی از صاحبان کالا مبنی بر اظهار کتبی در خصوص مشخصات فرستنده و گیرنده و کدپستی در سامانه صدور بارنامه ارائه نمایند، مشمول معرفی به کمیسیون مربوطه جهت رسیدگی به تخلف سوء استفاده از کدپستی در صدور بارنامه نمی باشند.

باسلام

براساس نامه شماره ۲۷۰۶/۷۴/۱ مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۳۱ سازمان محترم راهداری و حمل و نقل جاده ای،  به اطلاع می رساند: در صورتیکه موسسات و شرکت های حمل و نقل رسیدی از صاحبان کالا مبنی بر اظهار کتبی در خصوص مشخصات فرستنده و گیرنده و کدپستی در سامانه صدور بارنامه ارائه نمایند، مشمول معرفی به کمیسیون مربوطه جهت رسیدگی به تخلف سوء استفاده از کدپستی در صدور بارنامه نمی باشند.

خاطر نشان می دارد در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ تعداد ۵ انجمن صنفی از جمله انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل قم ، شیراز،  و کانون انجمن های صنفی کشور در جلسه ای که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید، مشکلات صنف از جمله نحوه دریافت و درج کد/ شناسه ملی و کدپستی فرستندگاه و گیرندگان مطرح گردید.

 

نحوه رسیدگی به تخلف عدم درج مشخصات صحیح کدپستی فرستنده و گیرنده کالا در بارنامه

لینک کوتاه : https://sabatransport.ir/?p=1333
  • نویسنده : محمد جواد باقری
  • ارسال توسط :
  • منبع : https://sabatransport.ir/
  • 262 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.