تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
15
خانه دسته‌بندی نشده
جسارت علیه پیامبر اسلام

بیانیه محکومیت دولت فرانسه در حمایت از جسارت علیه پیامبر اسلام

  • کد خبر : 30
  • 11 آبان 1399 - 10:42
بیانیه محکومیت دولت فرانسه در حمایت از جسارت علیه پیامبر اسلام
بیانیه محکومیت دولت فرانسه در حمایت از جسارت علیه پیامبر اسلام

بسم الله الرحمن الرحیم

فَبَشِّرْ عِبَادِ الَّذِینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ
پس (ای پیامبر) بشارت بده به بندگان، کسانی که سخن را می‌شنوند و بهترین آن را انتخاب می‌کنند.

در هفته‌های اخیر ماجرای اهانت گستاخانه به مقام نورانی خاتم پیامبران الهی حضرت محمد(ص) قلب میلیاردها انسان موحد را جریحه‌دار و موجی از اعتراضات در سرتاسر جهان به رفتارهای کینه‌توزانه دولت و رئیس جمهور هتاک فرانسه ایجاد کرده است.

افکار عمومی به ویژه جریان رسانه‌های آزاد دنیا در پی این اقدام مذبوحانه‌ی امانوئل مکرون و ژست آزادی بیان او با پرسش‌های متعددی مواجه شده است که دولت فرانسه باید نسبت به آنان پاسخگو باشد؛

۱. چگونه است که با تصویب پارلمان فرانسه هرگونه نقد راجع به دولت جعلی صهیونیستی منع قانونی پیدا کرده است، آیا این با اصول آزادی بیان ادعایی آن دولت سازگار است؟

۲‌. چرا درباره ادعای هلوکاست نه تنها نقد بلکه هر گونه سوال درباره چگونگی آن ممنوع بوده و با برخورد جدی مواجه می‌شود؟ آیا این نیز جزء آزادی بیان فرانسوی است؟

۳. رفتاری که دولت فرانسه با معترضین کشور خود موسوم به جلیقه‌زردها داشته است چه بوده است؟ با خبرنگارانی که این اعتراضات را روایت کرده‌اند چه برخوردی صورت پذیرفته است؟ آیا مجروح کردن چشم و دست صدها معترض با گلوله‌های پلاستیکی نوعی از آزادی بیان است؟

این پرسش‌ها و پرسش‌های متعدد دیگر بی‌تردید پاسخی از جانب دولت فرانسه و رئیس جمهور گستاخ آن نخواهد داشت اما پاسخ برای اذهان عمومی و رسانه‌های حق‌طلب در دنیا آشکار است.

دولت فرانسه با تحریک لابی صهیونیستی در صدد آن است تا احساسات جریان‌های اسلامی موجود در اروپا را جریحه‌دار کرده تا بتواند در برابر موج شدید اسلام خواهی در اروپا مانعی ایجاد کند.
هدف دیگر این شوی رسانه‌ای که شخص اول کشور فرانسه صحنه گردان آن شده، خوش خدمتی به رژیم غاصب صهیونیستی از طریق انحراف افکار عمومی کشورهای اسلامی از جریان خیانت‌بار سازش با این دولت جعلی است.

در مقابل این هجمه از اسلام هراسی، فعالان فضای مجازی و جامعه رسانه‌ای با مضاعف نمودن تلاش خود به معرفی اسلام واقعی، اسلام طرفدار عقلانیت، اسلام طرفدار مظلوم و ضد ظالم و اسلام فلسفه‌های عمیق خواهد پرداخت و ملت‌های اروپایی را دعوت می‌کند تا اسلام را با مطالعه مستقیم منبع اصلی آن یعنی قرآن بشناسند.

والسلام علی من اتبع الهدی

* برای مشارکت در این کمپین بین‌المللی و دریافت تصاویر و بیانیه محکومیت دولت فرانسه در حمایت از جسارت علیه پیامبر اسلام به زبان‌های دیگر، اینجا کلیک کنید.

سایت محمدرسول الله

لینک کوتاه : https://sabatransport.ir/?p=30
  • نویسنده : محمد جواد باقری
  • ارسال توسط :
  • منبع : https://sabatransport.ir/
  • 1491 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.