تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
17
خانه دسته‌بندی نشده
آدرس سامانه استعلام کارت هوشمند

کدملی رانندگان برون شهری جایگزین شماره هوشمند می شود

  • کد خبر : 54
  • 22 خرداد 1399 - 9:21
کدملی رانندگان برون شهری جایگزین شماره هوشمند می شود

از ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری،  با حذف فیزیک کارت هوشمند رانندگان برون شهری ،کد ملی راننده با شماره هوشمند جایگزین می شود به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، فرامرز مداح عضو هیأت عامل این سازمان با بیان این خبر اظهار داشت : در راستای اجرای مصوبه دولت […]

از ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری،  با حذف فیزیک کارت هوشمند رانندگان برون شهری ،کد ملی راننده با شماره هوشمند جایگزین می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، فرامرز مداح عضو هیأت عامل این سازمان با بیان این خبر اظهار داشت : در راستای اجرای مصوبه دولت حسب ابلاغ معاونت حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی با موضوع الزام دستگاه‌های اجرایی به استفاده از کد هوشمند ملی به عنوان کلید دسترسی به خدمات ، از ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری ، اطلاعات رانندگان و ناوگان حمل و نقل جاده‌ای و فرآیندهای حمل و نقلی بر اساس کد ملی راننده ثبت می شود.

 نماینده رئیس سازمان در امور فناوری اطلاعات و سرمایه گذاری بیان کرد : همچنین در راستای اجرای ابلاغ نهاد ریاست جمهوری در خصوص حذف چاپ و کاغذ برای تحقق کامل دولت الکترونیک در دستگاه ها ، با توجه به این که لوازم چاپ کارت هوشمند از خارج از کشور تامین می گردد و در چرخه حمل و نقل فیزیک کارت هوشمند صرفاً به عنوان یک رسید که شماره هوشمند راننده و ناوگان در آن درج می شود ، موردبهره برداری قرار می گیرد.

وی افزود :در این راستا تمامی فرایند صدور اسناد حمل به صورت الکترونیکی و صرفاً بر اساس شماره هوشمند انجام می شود، از این رو از تاریخ یاد شده چاپ فیزیک کارت هوشمند حذف و فقط رسید کارت هوشمند به راننده و ناوگان ارائه خواهد شد.

لینک خبر

 

با سلام

 

جهت استعلام کارت هوشمند می توانید به آدرس ذیل (سامانه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای) مراجعه و استعلام راننده و ناوگان و کارت سلامت را انجام دهید

استعلام کارت هوشمند

موارد قابل استعلام:

 

 

براساس نامه سازمان محترم راهداری می بایست جهت دریافت پیامک بارنامه کد ستاره ۸۰ مربع را شماره گیری و نسبت به افزایش مبلغ شارژ اقدام کرد. هزینه پیامک بابت هر بارنامه مبلغ یکصد تومان می باشد.

راه دیگر اینکه استعلام کارت هوشمند راننده و ناوگان و اطلاع از فعال بودن آنها ، شما می توانید شماره کارت هوشمند مورد نظر را به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ پیامک نمایید.

لازم به ذکر می باشد دریافت پیامک بارنامه همراه با هزینه می باشد

لینک کوتاه : https://sabatransport.ir/?p=54
  • نویسنده : محمد جواد باقری
  • ارسال توسط :
  • منبع : rmto.ir
  • 817 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.