تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
14
خانه دسته‌بندی نشده
سازمان تامین اجتماعی

احکام افزایش حقوق ۴۱ هزار مستمری بگیر تامین اجتماعی قم صادر شد/افزایش ۲۶ درصدی حقوق حداقل بگیران

  • کد خبر : 55
  • 22 خرداد 1399 - 9:14
احکام افزایش حقوق ۴۱ هزار مستمری بگیر تامین اجتماعی قم صادر شد/افزایش ۲۶ درصدی حقوق حداقل بگیران

مدیرکل تأمین اجتماعی قم گفت: احکام افزایش حقوق ۴۱ هزار بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی قم در سال ۹۹ صادر شد. به گزارش روز سه شنبه اداره کل تأمین اجتماعی قم، علی اصغر دادخواه صبح امروز(سه شنبه) در گفت و گویی اظهار داشت:با عنایت به ضرورت اجرای مواد ۹۶ و ۱۱۱ قانون تامین‌اجتماعی، حسب […]

مدیرکل تأمین اجتماعی قم گفت: احکام افزایش حقوق ۴۱ هزار بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی قم در سال ۹۹ صادر شد.

به گزارش روز سه شنبه اداره کل تأمین اجتماعی قم، علی اصغر دادخواه صبح امروز(سه شنبه) در گفت و گویی اظهار داشت:با عنایت به ضرورت اجرای مواد ۹۶ و ۱۱۱ قانون تامین‌اجتماعی، حسب تصمیمات متخذه، مقرر است تا زمان وصول مصوبه هیات محترم وزیران، مابه‌التفاوت افزایش مستمری و کمک های جنبی خردادماه سال ۱۳۹۹ مستمری‌بگیران بر اساس تصمیمات متخذه در شورایعالی کار و هیات محترم مدیره سازمان، به صورت علی‌الحساب محاسبه و در اسرع وقت پرداخت گردد.

وی افزود: کلیه مستمری‌های بازنشستگی، ازکارافتادگی‌کلی و بازماندگان (مجموع مستمری پرداختی به بازماندگان متوفی) که تا پایان سال ۱۳۹۸ برقرار شده‌اند، از ابتدای سال ۱۳۹۹ برای دریافت کنندگان حداقل مستمری و کمتر، به میزان ۲۶ % (بیست و شش درصد) مستمری قابل پرداخت در اسفندماه سال ۱۳۹۸ و سایر سطوح، ۱۵% (پانزده درصد) مستمری قابل پرداخت در اسفندماه سال ۱۳۹۸ به علاوه مبلغ ثابت ۱,۶۶۰,۱۴۰ ریال افزایش می‌یابند.

وی ادامه داد: در اجرای ماده ۱۱۱ قانون تامین‌اجتماعی، میزان مستمری بازنشستگان، ازکارافتادگان‌کلی و مجموع مستمری بازماندگان که قبلاً برقرار شده و یا در طول سال ۱۳۹۹ برقرار می‌گردند، تا مبلغ ۱۹,۱۱۲,۷۰۱ ریال افزایش می‌یابد.

دادخواه خاطرنشان کرد: مابه التفاوت حقوق خرداد ماه در هفته آینده و مابه التفاوت حقوق فروردین و اردیبهشت ماه همراه با حقوق تیرماه پرداخت می شود.

در زمان حاضر ۴۱ هزار و ۳۸۲ پرونده مستمری در تامین اجتماعی قم فعال است که تعداد مستمری بگیران اصلی به رقم ۵۲ هزار و ۴۱۲ تّن می رسد.

بر اساس آخرین آمار تعداد کل مستمری بگیران اصلی و تبعی در تامین اجتماعی قم ۹۱ هزار و ۹۳۸ تن است.

تامین اجتماعی در استان قم دارای ۴ شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری و ۵ کارگزاری رسمی است که به بیش از ۷۸۰ هزار تّن زیر پوشش بیمه ای خود خدمات مختلف بیمه ای و درمانی ارائه می کند.

این در حالی است که یک بیمارستان ملکی به نام بیمارستان امام رضا علیه السلام و ۳ مرکز دی کلینیک و پلی کلینیک متعلق به سازمان در حوزه خدمات درمانی بصورت رایگان به بیمه شدگان تامین اجتماعی قم خدمت رسانی می کنند.

لینک خبر

 

 

نحوه استعلام غیر حضوری اعتبار دفترچه های درمانی تامین اجتماعی

اعتبار دفترچه های درمانی که در اختیار بیمه شدگان این سازمان قرار دارد از طریق بارکدخوان تعبیه شده( با استفاده از دوربین موبایل) و یا ورود کدملی در وب اپلیکیشن به آدرس pwa.tamin.ir، از طریق بستر USSD با شماره گیری کد دستوری #۱*۱۴۲۰*۴* یا #۱۴۲۰*۴*، کد دستوری  #۱۶۶۶*بیمه سلامت و سامانه اینترنتی به آدرس medical.tamin.ir  قابل استعلام است.
رییس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی افزود: چنانچه بیمه شدگان عزیز سازمان تامین اجتماعی در خصوص حذف اعتبار دفاتر درمانی سوال دارند می توانند با تماس با مرکز ارتباطات این سازمان به شماره تلفن۱۴۲۰ پاسخ خود را دریافت کنند.

لینک کوتاه : https://sabatransport.ir/?p=55
  • نویسنده : محمد جواد باقری
  • ارسال توسط :
  • منبع : https://sabatransport.ir/
  • 1230 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.