تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
23
خانه دسته‌بندی نشده

راهنمای ثبت شرکت های حمل و نقل در سامانه اصناف و صنایع جهت دریافت مجوز فعالیت

  • کد خبر : 68
  • 01 اردیبهشت 1399 - 10:50
راهنمای ثبت شرکت های حمل و نقل در سامانه اصناف و صنایع جهت دریافت مجوز فعالیت

باسلام با توجه به شیوع کرونا می بایست دفاتر شرکت های حمل و نقل کالا جهت فعالیت خود و گرفتن مجوز فعالیت در دوره شیوع کروه ، به سامانه ثبت نام اصناف و صنایع مراجعه کرده و واحد صنفی خود را در سامانه مذکوز ثبت و کد رهگیری دریافت نماید. سامانه ثبت نام اصناف و […]

باسلام

با توجه به شیوع کرونا می بایست دفاتر شرکت های حمل و نقل کالا جهت فعالیت خود و گرفتن مجوز فعالیت در دوره شیوع کروه ، به سامانه ثبت نام اصناف و صنایع مراجعه کرده و واحد صنفی خود را در سامانه مذکوز ثبت و کد رهگیری دریافت نماید.

سامانه ثبت نام اصناف و صنایع

دانلود فایل راهنما مجوز فعالیت بهداشتی

دریافت

۳ ۱-ثبت نام جدید در صورتی که برای بار اول وارد این سامانه می شوید گزینه ” ثبت نام جدید “را انتخاب کنید.

در این صفحه مطابق تصویر ذیل کد ملی، تاریخ تولد، شماره موبایل مقام مسئول واحد و کد امنیتی را وارد و گزینه “مرحله بعد”را انتخاب کنید تا کد تایید به تلفن همراه ثبت شده ارسال گردد.

نکته: منظور از مقام مسئول همان مدیر/مالک/متصدی/کارفرما می باشد و کسی است که مسئولیت پیگیری و اقدام، تا رفع کامل نواقص بهداشتی مکان به عهده وی خواهد بود. در مورد فعالیت های خانگی نام سرپرست خانوار ذکر میگردد.

– در این صفحه کد تایید ارسال شده به تلفن همراه را وارد کنید .

نکته: درصورتی که شماره تلفن همراه را اشتباه وارد کردهاید، گزینه ” ویرایش اطالعات” را انتخاب کنید. بعد از وارد کردن کد تایید، صفحه مرکز سالمت محیط و کار نمایش داده می شود.

-ورود به سیستم اگر قبال در سامانه ثبت نام کرده اید گزینه “ورود به سیستم )قبال ثبت نام کرده ام(” را انتخاب کنید . در این صفحه شماره ملی و کد امنیتی را وارد کنید تا کد تایید برای تلفن همراه شما ارسال گردد.

– در این صفحه کد تایید ارسال شده به تلفن همراه را وارد کنید.

نکته: درصورتی که شماره تلفن همراه را اشتباه وارد کرده اید ،گزینه ” ویرایش اطالعات” را انتخاب کنید. بعد از وارد کردن کد تایید، صفحه مرکز سالمت محیط و کار نمایش داده می شود.

– ثبت واحد جدید در صفحه، آیکون ثبت واحد جدید )ثبت واحد کارگاهی جدید(، را انتخاب کنید تا فرم ثبت واحد جدید نمایش داده شود. برای ثبت واحد نیاز به تکمیل اطالعات واحد می باشد، که در ادامه هر کدام از فیلد ها به صورت مجزا توضیح داده خواهد شد.

-.عنوان واحد: در صورتیکه واحد صنفی دارای تابلویی با نام معتبر باشد آن نام را وارد و در صورتیکه دارای نام نباشد مانند کارگاههای خانگی، فعالیت اصلی آن را وارد کنید. بعنوان مثال قالیبافی، تراشکاری و…

-نوع مالکیت: اگر سهام متعلق به بخش خصوصی است، گزینه خصوصی و در صورتیکه حداقل ۵۱ %سهام آن متعلق به دولت است، دولتی و در غیر اینصورت سایر مالکیتها مانند: خیریه/مردم نهاد/ نظامی) مسلح( انتخاب کنید و اگر هیچکدام از این موارد را شامل نمی شود، گزینه سایر انتخاب شود.

– .مجوز بهره برداری/ساخت/ پروانه/ شناسه نظارت دارد: در صورتیکه مجوز فعالیت با اعتبار زمانی از یکی از سازمانها یا تشکیالت رسمی کشور می باشد، این گزینه تیک زده می شود. در صورتیکه اعتبار زمانی آن پایان یافته یا فاقد مجوز معتبری باشد، این قسمت تیک زده نمی شود.

-صادره از : اگر گزینه مجوز که در مرحله قبلی توضیح داده شد را انتخاب کنید این کادر فعال می شود و باید یکی از سازمانها یا وزارت خانه ای که مجوز از آنجا اخذ شده است انتخاب گردد.

– .تعداد کارکنان : تعداد کل کارکنان شاغل در واحد صنفی خود را وارد کنید.

.خانگی / غیر خانگی :در صورتی که فعالیت در منزل مسکونی شما واقع شده و توسط سرپرست یا یکی از افراد آن خانوار اداره میشود مانند فعالیت قالیبافی، گزینه خانگی انتخاب شود و درصورتیکه فعالیت در محلی غیر از محل مسکونی واقع شده و شاغلین آن میتواند از یک نفر )خویش فرما( یا بیشتر )کارفرما و کارگران( تشکیل گردد، گزینه غیر خانگی انتخاب شود.

نکته: فعالیتی که درب آن مستقل از درب ورودی خانه است فعالیت غیر خانگی محسوب میشود.

-.فصلی / غیر فصلی: در صورتی که فعالیت واحد، وابسته به فصل باشد و به علل مختلف انجام آن در طی سال ممکن نباشد، مانند کارگاههای کوره آجرپزی سنتی، کشاورزی و صنایع وابسته به محصوالت کشاورزی، گزینه فصلی انتخاب و اگر فعالیت در کل سال انجام می شود گزینه غیر فصلی انتخاب گردد.

– .شهر: استان/ شهرستان/ بخش/ شهر و منطقه ای که واحد صنفی در آن قرار دارد را از این کادر انتخاب کنید. ن نکته: باکلیک بر روی نقطه چ ی “…” یم توانید به ترتیب استان/ شهرستان/بخش /شهر و منطقه را واردکنید.

– .آدرس : نشانی واحد صنفی خود را وارد کنید.

-.کد پستی: کد پستی واحد صنفی خود را وارد کنید.

-.کد شهر: پیش شماره شهر واحد صنفی خود را وارد کنید.

-.تلفن ثابت ۱ / تلفن ثابت ۲ : شماره تلفنهای واحد صنفی خود را وارد کنید. بعد از تکمیل اطالعات واحد، گزینه “مرحله بعدی” را انتخاب کنید.

دانلود فایل راهنما مجوز فعالیت بهداشتی

دریافت

لینک کوتاه : https://sabatransport.ir/?p=68

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.