تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
7
خانه دسته‌بندی نشده

درصد کدپستی ثبت شده در سامانه جامع انبارها

  • کد خبر : 94
  • 26 آذر 1398 - 15:06

باسلام متاسفانه سازمان محترم راهداری اهمیت چندانی به شرکتهای حمل و نقل کالا نمی دهد نمونه بارز آن موضوع کدهای پستی می باشد که چند ماهی هست که امنیت کاری باربری ها را دچار مخاطره کرده و بدتر از آن اینکه هیچ جواب قانع کننده ای و اصولی هم در این خصوص داده نمی شود.  بر […]

باسلام

متاسفانه سازمان محترم راهداری اهمیت چندانی به شرکتهای حمل و نقل کالا نمی دهد نمونه بارز آن موضوع کدهای پستی می باشد که چند ماهی هست که امنیت کاری باربری ها را دچار مخاطره کرده و بدتر از آن اینکه هیچ جواب قانع کننده ای و اصولی هم در این خصوص داده نمی شود. 

بر اساس اعلام سازمان محترم صنعت معدن تجارت یکی از استانها، از حدود ۳۲هزار بنگاه اقتصادی فقط و فقط ۳۵۰۰ بنگاه در سامانه جامع انبارها ثبت نام کرده اند و خنده دار تر اینکه فقط ۱۲۰۰ کدپستی از طرف سازمان صمت تایید شده است (خودتون حساب کنید چند درصد بنگاه های اقتصادی یک استان کدپستی ثبت شده دارند!!!!) 

ولی متاسفانه سازمان راهداری بدون در نظر گرفتن زیر ساختها و همینطور راهکار اصلی و صحیح، شرکت های حمل و نقل را اجبار کرده تا از کدپستی صحیح و ثبت شده در سامانه جامع انبارها استفاده نمایند که مسبب مسائل عدیده ای حال حاضر شده است. 

در صورتی که می بایست کارخانه و بنگاه اقتصادی را ملزم به ثبت اطلاعات خود در سامانه جامع انبارها و دادن اطلاعات صحیح به باربری ها شوند.

باربری طبق قانون ملزم به گرفتن اطلاعات فرستنده و گیرنده از کارخانه (که ۹۹درصد بصورت تلفنی انجام می شود) و درج اطلاعات مذکور در بارنامه  بدون هیچ کمی و کاستی می باشد.

مجددا اعلام می شود تنها راه ممکن الزام کارخانه ها و بنگاه های اقتصادی به ثبت اطلاعات خود در سامانه جامع انبارها و دادن اطلاعات صحیح به باربری ها شوند.

یاحق

لینک کوتاه : https://sabatransport.ir/?p=94

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.