تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
9
خانه دسته‌بندی نشده

مغایرت در نرخ صدور بارنامه و برنامه کنترل بارنامه

  • کد خبر : 96
  • 25 آذر 1398 - 9:59

باسلام به هیچ عنوان در بارنامه در قسمت نوع بارگیر از بارگیرهای باری چوبی و یا باری فلزی استفاده ننمایید. (بدلیل بوجود آمدن مغایرت در نرخ)    توضیح اینکه متاسفانه بدلیل اقدامات اخیر بخش آی تی سازمان محترم راهداری، در برنامه کنترل بارنامه سازمان راهداری  تناژ کامیون هایی که بارگیر آنها باری چوبی و یا […]

باسلام

به هیچ عنوان در بارنامه در قسمت نوع بارگیر از بارگیرهای باری چوبی و یا باری فلزی استفاده ننمایید. (بدلیل بوجود آمدن مغایرت در نرخ) 

 

توضیح اینکه متاسفانه بدلیل اقدامات اخیر بخش آی تی سازمان محترم راهداری، در برنامه کنترل بارنامه سازمان راهداری  تناژ کامیون هایی که بارگیر آنها باری چوبی و یا باری فلزی هستند را به بیشترین تناژ(که معمولا تریلی است) محاسبه می نماید و بصورت مغایرت نرخ آورده می شود و مبلغ ۴ درصد و مالیات مکرر و افزوده آن را می بایست توسط شرکت حمل و نقل پرداخت گردد.

متاسفانه تا این لحظه مسئولین سازمان راهداری این خطای بزرگ را قبول نکرده اند و شرکتها هزینه آن را باید پرداخت نمایند.

بطور مثال کامیون خاور به شرکت مراجعه می نماید و شرکت یک بارنامه بعنوان کامیون خاور (باری فلزی و یا باری چوبی) با کرایه خاوری ثبت و صادر می نماید ولی در برنامه کنترل بارنامه سازمان کرایه را با تعرفه کامیون تک و یا حتی تریلی ثبت و  در نتیجه بارنامه مذکور مغایرت نرخ می خورد و شرکت می بایست مابه التفاوت آن را پرداخت نماید.

لینک کوتاه : https://sabatransport.ir/?p=96

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.