تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
10
خانه دسته‌بندی نشده

ارسال مدارک مدیران و کارکنان انجمن ها و شرکت های حمل و نقل کالا

  • کد خبر : 120
  • 10 شهریور 1398 - 10:32

با سلام و احترام       پیرو نامه شماره ۹۸/۴۷۹۶/الف/ک مورخ ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ خواهشمند است با عنایت به تاکید اعضاء محترم هیئت مدیره کانون نسبت به جمع آوری و ارسال مدارک و همچنین تکمیل لیست اعلامی (کپی شناسنامه، کپی کارت ملی و لیست  بیمه تامین اجتماعی)  مربوط به مدیران و کارکنان ، از شرکتهای عضو، حداکثر […]

با سلام و احترام

      پیرو نامه شماره ۹۸/۴۷۹۶/الف/ک مورخ ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ خواهشمند است با عنایت به تاکید اعضاء محترم هیئت مدیره کانون نسبت به جمع آوری و ارسال مدارک و همچنین تکمیل لیست اعلامی (کپی شناسنامه، کپی کارت ملی و لیست  بیمه تامین اجتماعی)  مربوط به مدیران و کارکنان ، از شرکتهای عضو، حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ اقدام فرمائید. ضمنا خدمات  بیمه ای  فقط مختص فرد  شاغل بوده و دیگر اعضاء خانواده از  این  خدمات  فعلا  بهره مند نمی باشند. لازم به ذکر است لیست پوششهای بیمه جهت بهره برداری بپیوست ایفاد می گردد.

و     نظر به قرارداد شماره ۹۸/۵۸۶۲۱ مورخ ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ با شرکت آتیه سازان حافظ خواهشمند است کلیه مدیران و پرسنل شرکتها و کارکنان انجمن ها و کانونهای استانی که دارای لیست بیمه ای معتبر تا  تاریخ ۱۳۹۸/۰۳/۳۰ می باشند را نسبت به قراردادن در لیست خدمات تکمیلی بیمه ای درمان به کانون حمل و نقل کالای کشور اعلام فرمایند. در این راستا لازم است جمع آوری لیستها و ارسال آن توسط انجمن و کانون استان انجام و ارسال گردد.

 

 

لینک کوتاه : https://sabatransport.ir/?p=120

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.