تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
18
خانه دسته‌بندی نشده

ادامه روند کاهش سهمیه سوخت ناوگان حمل‌ونقل عمومی دیزلی ساماندهی نشده

  • کد خبر : 192
  • 28 فروردین 1396 - 8:21

از ابتدای اریبهشت ماه سال جاری سهمیه سوخت ناوگان دیزلی ساماندهی نشده اعم از درون شهری و برون شهری کاهش می یابد. به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، شهرام آدم نژاد معاون برنامه ریزی این سازمان و سخنگوی کارگروه تخصیص سوخت براساس پیماش با بیان این خبر افزود: براساس مصوبات […]

از ابتدای اریبهشت ماه سال جاری سهمیه سوخت ناوگان دیزلی ساماندهی نشده اعم از درون شهری و برون شهری کاهش می یابد.
به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، شهرام آدم نژاد معاون برنامه ریزی این سازمان و سخنگوی کارگروه تخصیص سوخت براساس پیماش با بیان این خبر افزود: براساس مصوبات کارگروه سیستم جامع پیمایش ناوگان حمل و نقل بار و مسافر و در ادامه کاهش سهمیه سوخت ناوگان دیزلی ساماندهی نشده اعم از دورن شهری و برون شهری مقرر شد از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری سهمیه ناوگان ساماندهی نشده مجددا کاهش یابد. 
وی تاکید کرد: آن دسته از ناوگان شناسایی شده در حمل و نقل برون شهری فاقد عملکرد که در ماه های گذشته بارنامه دریافت نکرده اند، می بایست در سایت وزارت کشوربه نشانی www.utcms.ir ثبت نام نمایند در غیر این صورت سهمیه پایه این دسته از ناوگان نیز کاهش خواهد یافت. 
شهرام آدم نژاد با اشاره به اهمیت مدیریت بر مصرف سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور خاطرنشان کرد: سهمیه پایه خودروهای ساماندهی نشده در سایت فوق الاشاره تا پایان خردادماه سال جاری به حداقل ممکن کاسته خواهد شد. 
لینک کوتاه : https://sabatransport.ir/?p=192

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.