تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
25
خانه دسته‌بندی نشده

سامانه کارت ملی هوشمند

  • کد خبر : 277
  • 29 بهمن 1394 - 8:46

با توجه به اینکه امروزه بیشترین کارها و خدمات دولتی به صورت اینترنتی انجام می شود پس برای ثبت نام کارت ملی و نوبت دهی دیگر نیاز به ثبت نام حضوری ندارید. ورود به سامانه کارت ملی هوشمند اولویت ثبت نام و پیش ثبت نام برای کارت ملی هوشمند با چه کسانی است؟f ۱- افراد […]

با توجه به اینکه امروزه بیشترین کارها و خدمات دولتی به صورت اینترنتی انجام می شود پس برای ثبت نام کارت ملی و نوبت دهی دیگر نیاز به ثبت نام حضوری ندارید.

اولویت ثبت نام و پیش ثبت نام برای کارت ملی هوشمند با چه کسانی است؟f


۱- افراد بالای ۱۵ سال تمام که کارت هوشمند ملی دریافت نکرده اند.
۲- افرادی که کارت شناسایی ملی خود را مفقود کرده اند یا یکی از موارد درج شده روی کارت ملی آنها تغییر کرده است. مانند تغییر یافتن نام خانوادگی، نام، نام پدر و…

کارت هوشمند ملی را چطور دریافت کنیم؟

چگونه برای کارت ملی هوشمند اقدام کنیم؟
ورود به سامانه کارت ملی هوشمند
شما در مرحله اول اطلاعات خود را در اینترنت ثبت کنید، نوبت گیری کنید و بعد به صورت حضوری به دفاتر خدمات پیشخوان دولت مراجعه کنید. 

نکته:  شما نمی توانید تمام مراحل را به صورت غیر حضوری یا اینترنتی انجام دهید باید پس از ثبت اطلاعات خود و نوبت دهی به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنید. 

برای ثبت نام وارد سامانه کارت ملی هوشمند شوید.
نحوه دریافت کارت ملی هوشمند (اینترنتی)+ آموزش

پس از ورود به سامانه باید وارد قسمت ثبت‌نام جدید شوید.

در این صفحه فرمی به شکل زیر نمایش داده می شود که باید آن را با دقت و بر اساس اطلاعات شخصی خود وارد کنید.

کارت هوشمند ملی را چطور دریافت کنیم؟


اگر ثبت نام شما برای دریافت کارت هوشمند ملی موفق باشد و واجد شرایط کارت ملی باشید، پس از ثبت اطلاعات برای شما کد رهگیری فرستاده شده و به صورت خودکار وارد بخش نوبت‌گیری می‌شوید و با داشتن کد ملی و کد رهگیری به بخش نوبت‌گیری دسترسی پیدا می کنید.

کارت هوشمند ملی را چطور دریافت کنیم؟


اگر کد رهگیری خود را فراموش کرده‌اید با در اختیار داشتن کد ملی و تاریخ تولد می‌توانید در منوی «بازیابی کد پیگیری» سامانه کارت هوشمند ملی، کد پیگیری را دریافت کنید.

کارت هوشمند ملی را چطور دریافت کنیم؟

مراجعه‌ی حضوری به دفاتر پیشخوان

پس از موفقیت در ثبت‌نام اینترنتی دریافت کارت هوشمند ملی و دریافت نوبت مراجعه به دفاتر پیشخوان، باید طبق تاریخ اعلام شده در نوبت‌گیری با در دست داشتن مدارک مورد مورد نیاز که در زیر اعلام می‌شود به دفتر پیشخوان مورد نظر مراجعه کنید. درصورت عدم مراجعه در زمان مقرر، به مدت ۳ روز مجاز به نوبت‌گیری مجدد نیستید.

مدارک لازم برای مراجعه حضوری جهت دریافت کارت هوشمند ملی:

اصل شناسنامه عکس دار
کد پستی
آدرس محل سکونت
شماره تلفن ثابت و همراه
توجه داشته باشید که در همه دفاتر ثبت‌نام ، واحد عکس برداری مستقر است؛ پس پیشنهاد می شود با آمادگی برای گرفتن عکس به دفاتر پیشخوان مراجعه کنید.

برای اطلاع از وضعیت  کارت ملی با در دسترس داشتن کد ملی و کد رهگیری در منوی مشاهده وضعیت سامانه کارت هوشمند ملی اقدام کنید.

لینک کوتاه : https://sabatransport.ir/?p=277

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4انتشار یافته : 2
  1. با سلام خدمت مهندس عزیز برای صدور حواله بارنامه مرغ و تخم مرغ به مشکل خوردم لطفا راهنمایم فرمائیدطبق دستور پایانه ها از این به بعد باید کدپستی دامپزشکی انبار محل بارگیری داشته باشیم اول حواله صدور شود سپس بارنامه با کد رهگیری داده بشه تا چاپ شود هر کاری میکنم نمیشه بارنامه قرمز میشه مینویسه حواله ای و شهر محموله وکد دامپزشکی صادرنشدلطفا لطفا راهنمایم کنید با تشکر فرآوان منتظر جواب؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. سلام
    در استان مازندران صدور حواله بارنامه اجباری شده است
    می بایست ابتدا حواله صادر گردد و سپس بارنامه
    بهمین خاطر شما می بایست تمامی اطلاعات رو در داخل حواله ثبت نمایید و از روی آن اقدام به صدور بارنامه نمایید
    باتشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.