تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
9
خانه دسته‌بندی نشده

هادی نوروزی کاپیتان متعصب پرسپولیس درگذشت

  • کد خبر : 312
  • 09 مهر 1394 - 5:55

هادی نوروزی که تنها ٣٠ سال داشت در خواب سکته کرده و انتقال او به بیمارستان هم نتیجه ای در پی نداشته است. به گفته همراهان نوروزی، او ساعت ٤ صبح امروز بر اثر حمله قلبی در خانه به کما رفته و جان به جان آفرین تسلیم کرده است. * ۴ صبح ایست تنفسی پیدا […]

هادی نوروزی که تنها ٣٠ سال داشت در خواب سکته کرده و انتقال او به بیمارستان هم نتیجه ای در پی نداشته است.



به گفته همراهان نوروزی، او ساعت ٤ صبح امروز بر اثر حمله قلبی در خانه به کما رفته و جان به جان آفرین تسلیم کرده است.


* ۴ صبح ایست تنفسی پیدا کرده

پندار خمارلو در این باره اظهار داشت: «هادی دیشب میهمان داشته است.برادرش در منزل او بوده است. او هیچ مشکلی هم نداشته است. تا ساعت ۱۲ خوب بوده. ۴ صبح ایست تنفسی پیدا کرده است.»

 

وی افزود: «نوروزی بلافاصله به بیمارستان انتقال می یابد. با این وجود در بیمارستان متوجه می شوند برایش چه اتفاقی افتاده است اما ۵۰ دقیقه سعی می کنند او را احیا کنند اما این اتفاق رخ نداد.»

 

بر اساس شنیده ها از کادر اورژانس و مراقبت های ویژه بیمارستان آتیه تلاش برای احیای قلب نوروزی ناکام بوده و مرحوم در فاصله زمانی قبل از حضور در بیمارستان فوت شد.

 

گزارش های پزشکی حکایت از این دارد که به دنبال توقف جریان پمپاژ خون بلافاصله جریان گردش ششی متوقف و بیمار به حالت کما می رود لذا تیم پزشکی علیرغم توان و دانش بالا نتوانست نوروزی که متاسفانه فوت شده به بیمارستان رسید را احیا کرده به زندگی برگرداند.

 

* توضیحات پزشک پرسپولیس

میثم علیپور در این باره گفت: «ساعت ۵ صبح همسر هادی نوروزی با من تماس گرفت و اعلام کرد هادی نفس نمی کشد و از او خواستم سریعا با اورژانس تماس بگیرد.»

 

وی ادامه داد: «بعد از حضور اورژانس با کادر تخصصی اورژانس حامل هادی نوروزی تماس گرفتم که اعلام کردند زمانی که رسیدند او فوت کرده بود.»

 

پزشک پرسپولیس افزود: «آنها با این حال ۴ آدرنالین به او تزریق کردند و عملیات مربوط به احیا را انجام دادند. با حضور در بیمارستان نیز ۵۰ دقیقه عملیات مربوط به احیا انجام شد اما …»

لینک کوتاه : https://sabatransport.ir/?p=312

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.