تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
12
خانه دسته‌بندی نشده

اقدامات سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای در بخش بار/ ارائه کد رهگیری به هر بارنامه

  • کد خبر : 412
  • 03 مهر 1393 - 4:56

​معاون دفتر حمل و نقل کالا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه «صدور بارنامه برخط نسبت به گذشته تکمیل شده است» گفت: در سال جاری برای هر بارنامه یک کد رهگیری صادر می شود. مهرداد حمدالهی  با اشاره به اقدامات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص […]

​معاون دفتر حمل و نقل کالا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه «صدور بارنامه برخط نسبت به گذشته تکمیل شده است» گفت: در سال جاری برای هر بارنامه یک کد رهگیری صادر می شود.

مهرداد حمدالهی  با اشاره به اقدامات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص حمل و نقل کالا  اظهار داشت: رویکرد جدید سازمان و دفتر حمل و نقل کالا بر این اساس است که شرکت های حمل و نقل کالا فقط بارنامه نویس نباشند.

وی تصریح کرد: چک لیست هایی که هر استان از شرکت های حمل و نقل کالا هر سه ماه یک بار برای نظارت به دفتر می فرستند، فقط به منظور اخذ مجوز است، به همین خاطر مباحث نظارتی در سامانه صدور بارنامه برخط نسبت به سال گذشته تکمیل و یک کد رهگیری به هر بارنامه اختصاص می یابد.

معاون دفتر حمل و نقل کالا با بیان اینکه «سازمان در قبال رانندگان سه رویکرد تعریف کرده است» در ادامه افزود: ارتقای مهارت و تخصصی کردن حرفه رانندگی از طریق آموزش، رسیدگی به تخلفات و شرایط روحی رانندگان و بهبود شرایط رفاهی، اجتماعی و سلامت رانندگان این سه رویکرد را تشکیل می دهند.

حمدالهی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی رانندگان از بیمه برخوردارند و طبق طرح سلامت، رانندگان بالای ۴۰ سال هر سال یک بار و کمتر از آن هر دو سال یکبار مورد معاینه قرار می گیرند و در قبال آن کارت سلامت دریافت می کنند.

وی با اشاره به حذف کارت سلامت و ادغام آن در کارت هوشمند تاکید کرد: تمامی رانندگان باید در زمان دریافت کارت هوشمند، پاسخ آزمایش اعتیاد خود از مراکز مجاز نیروی انتظامی و علوم پزشکی را همراه داشته باشند.

منبع: سایت سازمان راهداری و حمل و نقل کشور

لینک کوتاه : https://sabatransport.ir/?p=412

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.