تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
12
خانه دسته‌بندی نشده

شکست ایران مقابل اسپانیا در رقابت‌های جام جهانی بسکتبال

  • کد خبر : 434
  • 10 شهریور 1393 - 3:41

تیم ملی بسکتبال کشورمان در نخستین دیدار خود در هفدهمین دوره رقابت های جام جهانی در کشور اسپانیا برابر تیم میزبان شکست خورد. به گزارش «خبرگزاری دانشجو»، در این دیدار که از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد یکشنبه در سالن “پالاسیو مونیسیپال دی دپورتس دی گرانادا” در شهر گرانادا برگزار شد، تیم اسپانیا با نتیجه ۹۰-۶۰ […]

تیم ملی بسکتبال کشورمان در نخستین دیدار خود در هفدهمین دوره رقابت های جام جهانی در کشور اسپانیا برابر تیم میزبان شکست خورد.

به گزارش «خبرگزاری دانشجو»، در این دیدار که از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد یکشنبه در سالن “پالاسیو مونیسیپال دی دپورتس دی گرانادا” در شهر گرانادا برگزار شد، تیم اسپانیا با نتیجه ۹۰-۶۰ از سد تیم کشورمان گذشت تا اولین بازی شاگردان مهمد بچیروویچ در جام جهانی با شکست به پایان برسد.
 

ایران در کواتر اول کار خود را خوب شروع کرد، اما تجربه بالای بازیکنان بزرگ اسپانیایی در ادامه به کمک این تیم آمد تا این کوارتر با برتری ۲۷-۱۸ میزبان به پایان برسد.
 
در کوارتر دوم این اسپانیا بود که دوباره به برتری رسید و این بار با نتیجه ۲۱-۱۵ برنده شد تا نیمه نخست با پیروزی ۴۸-۳۳ میزبان به پایان برسد.
 
در آغاز کوارتر سوم تیم ایران کمی بهتری داشت و توانست اختلاف را هر چند کم، اما به حداقل برساند. این کوارتر نیز با برتری ۲۲-۱۷ اسپانیا همراه بود.
 
در کوارتر چهارم بازیکنان ایران که شکست خود را قطعی می دانستند، کم انگیزه ظاهر شدند تا این کوارتر نیز با برتری ۲۰-۱۰ اسپانیا به پایان برسد و میزبان در مجموع پیروزی ۹۰-۶۰ را بدست بیاورد.
 
امتیازآورترین بازیکن ایران در این بازی مهدی کامرانی بود که ۱۸ امتیاز بدست آورد. حامد حدادی ۱۶ امتیاز، محمد جمشیدی ۸ امتیاز، صمد نیکخواه بهرامی ۹ امتیاز، بهنام یخچالی ۴ امتیاز، اوشین ساهاکیان ۳ امتیاز و حامد آفاق نیز ۲ امتیاز در بازی امشب کسب کردند.
 
در سوی مقابل نیز پائو گاسول ستاره کهنه کار اسپانیا با کسب ۳۳ امتیاز، بهترین چهره و امتیازآورترین بازیکن میدان لقب گرفت.
 
در تیم ایران حامد حدادی با ۲۹ دقیقه و ۱۰ ثانیه حضور در زمین پرکارترین بازیکن کشورمان بود.
 
قضاوت این بازی بر عهده سه داور از کشورهای ایتالیا، اوکراین و ژاپن بود.
 
این بازی از گروه اول رقابت ها برگزار شد. در دیگر بازی های این گروه تیم صربستان ۸۵-۶۴ از سد مصر گذشت و برزیل نیز با نتیجه نزدیک ۶۵-۶۳ مقابل فرانسه مدعی به پیروزی دست یافت.
 
تیم بسکتبال کشورمان در دومین دیدار خود در رقابت های جام جهانی از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (یکشنبه) به مصاف برزیل می رود.
 
گفتنی است تیم کشورمان دومین حضور خود در جام جهانی را تجربه می کند. بلندقامتان ایران چهار سال قبل در جام جهانی ترکیه نیز حضور داشتند که در آن تورنمنت به مقام نوزدهمی دست یافت.
لینک کوتاه : https://sabatransport.ir/?p=434

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.