تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
9
خانه دسته‌بندی نشده

هرکس به خاک آذربایجان ایران چپ نگاه کند، چشمش را درمی‌آوریم

  • کد خبر : 520
  • 24 تیر 1393 - 9:46

نماینده ارومیه در واکنش به توهمات بارزانی در مورد تشکیل کشور کردستان گفت: هرکس به خاک آذربایجان ایران چپ نگاه کند، چشمش را در می‌آوریم. به نقل از باشگاه خبرنگاران، “نادر قاضی‌پور”  نماینده مردم ارومیه به توهمات “مسعود بارزانی” مبنی بر تجزیه کردستان عراق و تشکیل کشور جدید، که بخشی از آذربایجان ایران در آن […]

نماینده ارومیه در واکنش به توهمات بارزانی در مورد تشکیل کشور کردستان گفت: هرکس به خاک آذربایجان ایران چپ نگاه کند، چشمش را در می‌آوریم.

به نقل از باشگاه خبرنگاران، “نادر قاضی‌پور”  نماینده مردم ارومیه به توهمات “مسعود بارزانی” مبنی بر تجزیه کردستان عراق و تشکیل کشور جدید، که بخشی از آذربایجان ایران در آن لحاظ شده واکنش نشان داد.
 
عضو مجمع نمایندگان آذربایجان غربی افزود: به آقای مسعود بارزانی اعلام می‌کنیم هرکس به خاک آذربایجان ایران چپ نگاه کند، چشمش را در می‌آوریم.
 
وی افزود: آذربایجان ایران که متشکل از کرد و سنی و اقلیت‌های مختلف است، با صمیمیت و آرامش در کنار هم زندگی می‌کنند و اینکه بخشی از خاک آذربایجان ایران را در قلمرو توهمات بارزانی گنجانده شود، غیر قابل قبول بوده و امکانپذیر نخواهد بود
 
قاضی پور خاطرنشان کرد: بارزانی آرزوی تحقق چنین توهماتی را با خود به گور خواهد برد.

لینک کوتاه : https://sabatransport.ir/?p=520

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.