تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
19
خانه دسته‌بندی نشده

ماه محرم

  • کد خبر : 39
  • 03 شهریور 1399 - 9:14
ماه محرم

فرا رسیدن ماه محرم را به پیشگاه آقا امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف ومقام معظم  رهبری  و  بر عاشقان اباعبدالله‌ الحسین‌ علیه السلام  تسلیت عرض  می‌نمائیم. پیام امام خمینی به ملت ایران به مناسبت فرارسیدن ماه محرم: در آستانه ماه قیام، ماه شهادت و ماه حماسه خون بر شمشیر،  حضرت امام خمینی(ره)، ضربه نهایی را […]

فرا رسیدن ماه محرم را به پیشگاه آقا امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف ومقام معظم  رهبری  و  بر عاشقان اباعبدالله‌ الحسین‌ علیه السلام  تسلیت عرض  می‌نمائیم.

پیام امام خمینی به ملت ایران به مناسبت فرارسیدن ماه محرم:

در آستانه ماه قیام، ماه شهادت و ماه حماسه خون بر شمشیر،  حضرت امام خمینی(ره)، ضربه نهایی را بر پیکر در حال فرو ریختن رژیم وارد آوردند. امام، حلول ماه محرم را که به نسل‏ها در طول تاریخ، راه پیروزی بر سر نیزه آموخته است، سرآغاز پیروزی بر جنود ابلیس و محو کلمه باطل شمردند و عموم ملت ایران را به قیام یکپارچه و با تمام قدرت برای ادامه و گسترش مخالفت با شاه و به زیر کشیدن او از سلطه خطرناکش دعوت نمود. امام دراین خطاب به علما و وعاظ فرمودند از شمشیر الهی محرم حداکثر استفاده را نمایند تا باقی‏مانده این درخت ستمکاری و خیانت را قطع کنند. در این پیام، هدف مقدس انقلاب اسلامی، صریحاً اعلام گردید و امام خمینی(ره) خطاب به همه اقشار ملت ایران فرمود: “همه به سوی برچیده شدن سلسله ستمگر پهلوی و برقراری جمهوری اسلامی مبتنی بر احکام مترقی اسلام به پیش، که پیروزی از آنِ ملتِ بپا خاسته است” حضرت امام در این پیام متذکر شدند که: “با حلول ماه محرم، ماه حماسه و شجاعت و فداکاری آغاز شد. ماهی که خون بر شمشیر پیروز شد. خطبای محترم و گویندگان عزیز، بیش از پیش به تکلیف الهی خود که افشاگری جرایم رژیم است عمل فرمایند. آوای انقلاب بزرگ ایران در کشورهای اسلامی و دیگر کشورها، طنین‏انداز و افتخارساز است” پیام مهم و کوبنده امام خمینی(ره) که در حقیقت دستورالعمل اقدام بعدی مردم بود به سرعت در تمام ایران منتشر شد و به اطلاع مردم رسید. این پیام، نتایج مهمی به وجود آورد و در نتیجه، پیکر محتضر رژیم را خاموش ساخت.

لینک کوتاه : https://sabatransport.ir/?p=39

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4انتشار یافته : 3
  1. سلام

    طاعات و عبادات و عزلداری هایتان قبول درگاه حق
  2. سلام
    ان شاالله خداوند از همه به احسن وجه قبول کنه

  3. آن زنده دل همیشه بیدار حسین (ع) احیاگر عشق و روح و ایثار حسین (ع)
    هر سوی که کاروان دل می‌آید بینی که بود قافله سالار حسین (ع)

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.