تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
12
خانه دسته‌بندی نشده

مجوز برنامه سبا

  • کد خبر : 266
  • 26 خرداد 1394 - 5:09

با سلام شما می توانید از لینک ذیل فایل مجوز برنامه سبا (لایسنس) رو دانلود نمایید. با تشکر دریافت عنوان: مجوز برنامه سبا در خصوص برنامه سبا  و آنلاین شدن صدور بارنامه و گرفتن کدرهگیری به اطلاع می رساند که مجوز برنامه سبا برای گرفتن کد رهگیری سه ماهه می باشد و می بایست هر […]

با سلام

شما می توانید از لینک ذیل فایل مجوز برنامه سبا (لایسنس) رو دانلود نمایید.

با تشکر


عنوان: مجوز برنامه سبا

در خصوص برنامه سبا  و آنلاین شدن صدور بارنامه و گرفتن کدرهگیری به اطلاع می رساند که مجوز برنامه سبا برای گرفتن کد رهگیری سه ماهه می باشد و می بایست هر سه ماه یکبارمجوز جدید گرفته شود. لذا تمامی و مدیران و کاربران برنامه سبا دقت داشته باشند که هیچگاه مجوز صفر نشود و خاطرنشان می دارد که هر روز یک عدد از اعتبار کاسته می شود مثلا اگر امروز مجوز برنامه سبا شما عدد ۴۰ را نشان خواهد داد ، روز بعد این عدد ۳۹ خواهد بود و هر وقت مجوز شما به عدد ده رسید حتما به پشتیبان برنامه سبا تماس بگیرید برای گرفتن اعتبار جدید.

در ضمن بارنامه هایی که بصورت آفلاین صادر می گردد و یا کد رهگیری نمی توانید بگیرید، می بایست کمتر از پنج روز اقدام به دریافت کد رهگیری نمایید. در غیر اینصورت بارنامه های مذکور به لیست سیاه سازمان منتقل می گردد و شرکت دیگر نمی تواند کد رهگیری بارنامه های مذکور را بگیرد.

لینک کوتاه : https://sabatransport.ir/?p=266

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.