تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
11
خانه دسته‌بندی نشده

اسلامی که با آن مخالفیم (نماهنگ)

  • کد خبر : 401
  • 26 مهر 1393 - 8:23

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به حجاج بیت‌الله‌الحرام، نگاه هوشمندانه به تفاوت میان اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی را از اولویت‌های اصلی جهان اسلام دانستند. به همین مناسبت پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR نماهنگ «اسلامی که با آن مخالفیم» را منتشر می‌کند. دانلود نماهنگ اسلامی که با آن مخالفیم متن پیام رهبر انقلاب که در این […]

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به حجاج بیت‌الله‌الحرام، نگاه هوشمندانه به تفاوت میان اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی را از اولویت‌های اصلی جهان اسلام دانستند. به همین مناسبت پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR نماهنگ «اسلامی که با آن مخالفیم» را منتشر می‌کند.

دانلود نماهنگ اسلامی که با آن مخالفیم


متن پیام رهبر انقلاب که در این نماهنگ می‌شنوید:

سومین موضوع مهم و دارای اولویت، نگاه هوشمندانه‌ای است که فعالان دلسوز جهان اسلام باید به تفاوتِ میان اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی داشته باشند و از خلط و اشتباه میان این دو، خود و دیگران را برحذر بدارند. نخستین بار امام راحل بزرگ ما به تمایز این دو مقوله همت گماشته و آن را وارد قاموس سیاسی دنیای اسلام کرد. اسلامِ ناب، اسلامِ صفا و معنویت، اسلامِ پرهیزکاری و مردم‌سالاری، اسلامِ «اَشِداءُ عَلَی الکُفار رُحَماءُ بَینَهُم» است. اسلامِ آمریکایی، پوشاندن لباس اسلام بر نوکری اجانب و دشمنی با امت اسلامی است. اسلامی که آتش تفرقه میان مسلمین را دامن بزند، به جای اعتماد بهوعده‌ی الهی، به دشمنان خدا اعتماد کند، به جای مبارزه با صهیونیسم و استکبار با برادر مسلمان بجنگد، با آمریکای مستکبر علیه ملت خود یا ملتهای دیگر متحد شود، اسلام نیست؛ نفاق خطرناک و مهلکی است که هر مسلمان صادقی باید با آن مبارزه کند.

لینک کوتاه : https://sabatransport.ir/?p=401

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.