تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
12
خانه دسته‌بندی نشده

عبور کامیون از روی راننده پراید

  • کد خبر : 403
  • 23 مهر 1393 - 6:36

سرپرست پلیس راه زنجان از برخورد مرگبار کامیون با راننده سواری پراید خبر داد. سرهنگ شیر محمدی سرپرست پلیس راه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران  در تشرییح جزییات این حادثه گفت: ساعت ۲۳:۲۰ دقیقه دوشنبه  در کیلومتر ۱۰ محور زنجان – قزوین یک دستگاه سواری پراید به هنگام حرکت  ناگهان بر […]

سرپرست پلیس راه زنجان از برخورد مرگبار کامیون با راننده سواری پراید خبر داد.


سرهنگ شیر محمدی سرپرست پلیس راه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران  در تشرییح جزییات این حادثه گفت: ساعت ۲۳:۲۰ دقیقه دوشنبه  در کیلومتر ۱۰ محور زنجان – قزوین یک دستگاه سواری پراید به هنگام حرکت  ناگهان بر اثر نقص فنی،‌ راننده در لاین سرعت متوقف شد و در حالی که ۴ سرنشین از خودرو پیاده نشده، راننده جهت تعمیر خودرو از وسیله نقلیه پیاده شد.

این مقام مسئول پلیس افزود: پس از پیاده شدن راننده، کامیون از روی راننده عبور کرده تا خانواده‌ای شاهد کشته شدن یکی از اعضای خانواده‌شان باشند.


وی در خاتمه به علت وقوع این حادثه اشاره کرد و اظهار داشت: کارشناسان پلیس با حضور در صحنه حادثه علت تصادف را نقض ماده ۴ قانون ایمنی راه از جانب راننده پراید اعلام کردند، چرا که راننده می‌بایست ابتدا خودرو را از لاین سرعت به کنار محور منتقل و سپس شروع به تعمیر می‌کرد.

لینک کوتاه : https://sabatransport.ir/?p=403

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.